en trevlig kväll med jobbet .

Jag måste fan börja skriva här mer ! Händer ju typ bara en gång i veckan ! Syrran bad mig att uppdatera mig mera . Men jag är ju såååå jävla trött nu på kvällarna, & på mornarna så orkar jag oftast inte sätta mig vid datorn . För jag går upp vid 6 å går ut med snutten ! Sen är det dax att åka till jobbet ! :( Så livet är inte sååå intressant nu .. förutom mina två karlar här hemma ! (:

I helgen som var så hade vi en hejdå-middag för en arbetskamrat . Hon ska jobba i norge i 4 månader . Så vi hade bokat bort på O´larys i gamla stan ! En av mina chefer har öppnat där . Jävligt god mat, men onyttigt som fan ! Och så jävla goda drinkar ! :p

här är lite bilder från kvällen .

(En liten bit av Hanna, sen Lisa W & Fia)


(Lisa Carlsson, Helen & Ida)


(Söta Sanna)


(Sen tog jag även kort på två goda drikar. Den sita var alkoholfri . Kände att jag ej ville dricka allt för mkt)

Det var en trevlig kväll med tjejerna på jobbet . Vi har iofs alltid kul när vi gör något tillsammans . Det är så skönt att vi har sådan bra stämmning på jobbet . Speciellt när det bara är tjejer som jobbar hos oss ! (:

nä, nu ska jag vara lite social med grabben !!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: elina-mamma till Theo

Vad goda drinkarna ser ut gumman <3

2009-06-06 @ 07:57:58
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0