En underbar helg !

Nu har lilla familjen Wåhlin/Klinteberg åkt hem ! Dem tåget som gick nu vid fyra ! Lite tråkigt, men skönt att få andas ut lite ! *haha* Men jag & Elina ses ju snart igen ! Hon ska vara här .. eller om jag är hos henne när jag har semester nästa gång . För Jonas ska ju jobba på Gotland f.o.m den 8:e juli ! Så det kanske är jobbigt att ta hand om Theo själv ! Och jag är självklart där å hjälper ! :D Det är ju det minsta man kan göra ! :p

Vi hade i alla fall en underbar helg tillsammans ! Det är så synd att man bor här borta (Inte för att det är något fel med det) Men man kan ju ej ses sååå ofta som man skulle ha velat ! Men hoppas man får erbjudande av bostadskön snart . För det skulle vara ett bra plus för både mig & Andreas . Jag skulle ha mer pengar över, och Andreas har lättare att söka jobb ! :) Så det blir en fördel för oss både !
Men vi var och fikade nu på dan vid ett tiden . Finns ett café som heter "Café Kaka" som har öppnat ett sommaröppet ställe parken brevid oss ! Det var hur mysigt som hellst . Ligger precis brevid en lång bäck, en stor örtträdgård & en massa fina träd. Glömde ta bilder, men kan göra det nån annan gång vi är där . Brukar gå igenom med hunden ganska ofta !


En jätte god chevresallad som jag åt ! Var med parmaskinka, chevre, rödbetor & honung ! Kostade bara 90; - Det tycker jag väldigt prisvärt för en sådan sallad !

Imorn börjar man jobba igen ! Eller jobbar iofs bara mån, tis & fre ! Ska vara hundvakt ons & tors . Andreas åker till finland då . Han ska på en trance/skogsfest-festival ! Den är ju en gång om året & detta blir hans 3:e år han åker ! Lite tråkigt att behöva vara sjölv dem dagarna, men det ska jag ju klara av tror jag ! :) Sen jobbar jag två veckor till, sen är det semester i två veckor ! :) Fast dem här veckorna som jag haft ledig gick ju såååå fort . Hann ju inte äns med ! :S Men mysigt har man haft . Har fått en massa färg som tur är ! :)




Två bilder på lilla Theo . Såg typ likadan ut på båda bilderna ! Men ack så söt ! :)

Nä, ska avsluta här & hitta på något sköj ..
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :) Nej jag bor i Västerås, nära E-tuna :P

2009-06-28 @ 18:50:39
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0