finbesök !

klockan är inte äns åtta & jag har redan vart uppe i över en timme !
Känns som om man inte har fått en riktig sömn nån gång på min semester, men det är ju sånt man får ta . Nu kan man ju inte bara tänka på sig själv !

Idag kommer min lillasyster Elina, hennes kille & deras lilla Theo ! :) Ska bli sååååå kul ! dem kommer vid tvåtiden, vi måste även hinna storhandla innan dess . STRESS!!! men vi får antagligen ta en taxi, eller bussen . Vi hittade ingen skjutts tills idag .. men vi löser nog det där ! :P

 
Måste även hinna med att baka något idag . För man vill ju ha en efterärtt också när dem kommer ! :) eller så gör jag en gino . Det är enkelt, och gott ! :p Plus, det uppskattas typ av alla .
nä, nu måste jag få i mig något att äta .
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0