jobbet kallar igen ! :(

Har precis vart ute på den sista promenaden med lillkillen ! :) Snart ska jag gå & lägga mig . Det är ju jobb imorn igen ! *gråter* Men hoppas att det är lungt imorn, då kanske man kan gå tidigare . Fast jag behöver iofs mina tider ! :p
Men det ska bli trevligt ändå att träffa alla tjejer, vilka som jobbar vet jag ej ! Men ska bli nice ändå !!
Har i alla fall packat ner mina jobbkläder, annars skulle jag ha glömt dem om jag tog det imorn ! Jag är så glömsk på morgonen ! :|

Äh, ska kolla klart på Poiro & sedan ska jag göra mig i ordning för sängen ! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Ida!

Ja föräldrarna & syskon är ett jätte stort stöd. Man ska ta vara på varandra för familjen kommer först & med den kan man klara allt!



Ha en bra dag



kramar Mia

2009-06-29 @ 10:04:17
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0