massor av födelsedagar .

Hundjäveln började rulla sig i en död fågel :S Så jag fick gå in & duscha av honom. Han luckade dött lik ! SÅÅÅ ÄCKLIGT !! Jag måste nog också duscha, känns som att man själv lucktar liiite . Hoppas man inte får någon snuskig basill eller något ! :/ Då dör jag .. få skabb eller något liknande !
Äh, när jag hade duschat av honom så försvann lukten i alla fall .. så nu känns det inte lika farligt längre ! :)

Har legat länge i solen idag, man har fått lite färg i alla fall . Så imorn får man ligga lite till . Så känner man sig lite fräschare, än att vara så blek som man var tidigare ! :p Fast man önskar ju att man fick lättare färg på bena .. men det kan ta ett tag . Annars får man gå till solarieland ! Men det känns bara jobbigt .. och det kan vara sååå ofräscht ! :S Man vill ju inte veta hur många nakna människor som har legat där ! FY !! Men om man ska vara fin, så får man tåla pin .. eller hur man nu säger ! *haha* Sen så blir det bortkastade pengar för att få fejkbränna, men ibland kanske det är värt det?!!

Nu är det bara 2 dar kvar tills Andreas fyller år. Och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa . Kanske ska köpa en cd som han vill ha .. men det är ju inte sååå roligt att bara få en skiva. Men kanske lite kläder .. han behöver ju lite mer snygga t-tröjor, underkläder, skjorts (stavas?) Men får se vad man köper . Får ju pengar på samma dag som han fyller år, så det kommer bli stressigt som fan . Men kan gå ner på stan & köpa lite grejer till han samtidigt som jag ska köpa grejerna till tårtan .
Vi ska först ha fika på dan för hans kompisar & hans mamma. Sen på kvällen kommer min mamma, pappa & deras vovve . Då vill man ju baka tårta ! :) För det känns lite mer speciellt på något sätt . För dem träffar man ju aldrig .. så jag blev hur glad som hellst när dem sa att dem skulle komma när Andreas fyller år . Blir glad när dem bryr sig ..
Men måste köpa något till mamma också .. hon fyller år den 28:e .. men vi ska fira henne den 10:e juli, för hon & pappa ska fira sig tillsammans . Men jag vill ändå köpa något till henne, om vi inte överraskar henne på söndag ! hehe .. Det hade ju fan vart roligt ! :) Om man nu orkar det vill säga . Jag börjar ju jobba igen på måndag !
Usch, snacka om att tiden går fort, det har redan gått 1 ½ vecka av min semester . Men jag har ju 2 veckor till senare ! Så man ska väll vara glad för det ! :)

äh, nu börjar jag få ont i ryggen av att stta vid datorn ! :/

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0