nedstämd

Jag tycker inte så mkt om designen på den nya bloggen ! :/ Man kan ju ej skriva med tjock & kursiv text ! Eller måste man använda någon kod nu eller? hmm .. Andreas var lite nere här på dan ! Skönt att han blev gladare efter lite mat i magen & att han fick prata ut sig lite . Han är pissed på sin släkt . Dem är i Usa och firar Andreas kusin som ska gifta sig där . Men det verkar som om dem skiter i att gratta honom . Han är inte sur på kusinen, men resten är så jävla ego ! Min mamma har i alla fall sagt att hon skickar en blombukett tills imorn, och att hon ringer och grattar ! :) Tycker jag verkligen är jätte snällt !! Snart ska Andreas iväg till en kompis studio . Då blir det bara jag & Haile kvar ! Han kommer väll sätta sig vid ytterdörren å skälla för att husse är borta ! Irriterande ! Fast han brukar komma över det när man slänger benet framför honom ! :) hehe .. sucker ! tsss .. nä, gud vad elak jag är ! :*( Äh, ska se "2 ½ men" hihi ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: använder picassa 3 :) där fixar man collage osv :) finns å ladda ner gå in på google :)

2009-06-24 @ 21:28:46
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0