New Moon

Har precis kommit in från en promenad med Haile ! Det var mkt trevligt . Det är fortfarande jätte varmt ute ! :) Det är nu man ska ut i en park, ta med god mat/dricka, en stoooor filt, ta med en massa folk & bara ha det mysigt !! Hoppas det är lika fint i helgen, då ska vi verkligen pick-nicka !
Lite synd att Haile är fortfarande så pass liten, för man vet ju ej om han orkar gå jätte långa promenader .. fast han har så jävla mkt energi .. så jag skulle tro att han orkar gå en mil om vi skulle göra det ! man vill ju inte alltid chansa ändå !

Och så har man fått skavsår på tån brevis lilltån ! :/ så skumt .. har haft skorna jäääätte länge & nu ska man få sår på fötterna . WIERD !


Jag bara längtar tills "New Moon" kommer på bio. Men man får tyvärr vänta ett helt halvår tills dess ! :( Men om man väntar på något gott ....
Jag bara älskade första filmen & alla böcer hon har skrivit ! Fick alla på jobbet att läsa dem & dem älskar dem lika mkt som jag ! Man kan inte släppa ifrån sig böckerna när man väl har börjat läsa dem ! :p




När jag läste boken så mådde jag riktigt dåligt, speciellt när hon låg i skogen .. när Edward lämnade henn !  jag grät nog en flod !! Hoppas att dem verkligen får ut dem känslorna, som man känner när man läser boken ! Annars kommer man nog bli ganska besviken, men första filmen var ju bra .. så varför skulle dem göra den andra sämre?! hmm ..

nä, nu ska jag umgås med min lilla vovve ! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0