promenad, bränna ryggen & shopping

Nu har jag & syrran Hanna vart ute med hunden i 1 ½ timme ! :) Och man fick 4 myggbett på köpet ! :/ Inte så roligt, men så är det när man går förbi en å ! Bajs! Fast det känns bra att gå lite längre . Var ju ett tag sedan man gick en långpromenad .. så det var på tiden ! Har ju gått upp i vikt, så man börjar ju känna sig lite obekväm i sin kropp ! :| Men det blir ju lite bättre om man går ut å går ! :)

Brände mig på ryggen idag ! Vi låg och solade i parken utanför mig, så det svider som bara den . Kan inte äns luta mig mot ryggstödet i soffan . Får se hur det går att sova . Får väll ligga på mage tror jag ! :S Men om man "vill vara fin, så får man lida pin" :) Men vi ska sola lite till imorn innan Hanna åker, fast då får man sola framsidan av kroppen lite tror jag ! Fast då får jag vara lite mer försiktig tror jag ! Så man inte blir röd som en kräfta över hela kroppen . Men det blir lätt så, jag blir alltid röd .. sen så lägger den sig efter ett tag ! :)

Shoppade lite idag också . Blev tyvärr inga skor, men en blå klänning, en vit kjol med små blåa blommor (Båda från H&M) Och sen en turkos tunika från Gina Tricot. Så jag var verkligen nöjd med mitt köp. Fast nu får det bli lite lugnt med shoppandet, för jag måste se till att hålla i mina pengar . Ifall det inte blir så bra lön nästa månad . Man vill ju kunna betala hyran och allt annat ! :) hehe ! Annars står man väll på gatan annars !

Nä, nu ska jag vara lite social med syrran & pojkvännen !
Puss <3

Kommentarer
Postat av: elina-mamma till Theo

Fast det där var endast en blogg design som jag snott från en hemsida och jag kan visa dig den idag när vi kommer :D Fast Tesa ska göra en header åt mig nu :) Så snällt så! Så fråga henne. Vet inte riktigt vad hennes adress var nu men det kan vi titta på när vi KOMMER :D

2009-06-26 @ 06:42:40
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0