solen skiner extremt ! :)

gick upp vid halv sju ! Gjorde frukost som bestod av äggröra med nerhackad skinka ! Var riktigt gott .. men känner att jag inte riiiktigt blev mätt . Men får äta något mer när jag kommer till jobbet sen ! :) Även fast man är SÅ TRÖTT  på maten på jobbet ! :| Suck !! Men man ska vara tacksam att man får bra mat i alla fall ! :p

Nu skiner solen extremt utanför fönstret, det minsta man vill göra är att jobba ! Man vill ligga i en park & sola . Men det får jag göra imorgon . Då är jag ledig, och det ska fortsätta vara jätte fint då ! :) Får ta med en stor filt, vatten till vovvsingen, kanske lite mat till honom, något att dricka till mig & kanske lite frukt ! Då är solningen fixad ! :p Och självklart sol skulle ju ej skada ! hehe ..
Fast imorn bitt .. eller natten till morgon bitti kanske man kan säga .. så åker min älskling till Finland . Han kommer inte komma hem förns måndag kväll/eftermiddag ! Kommer sakna honom rejält ! Men jag får hoppas att han får det jättekul där i alla fall . Han åker med två kompisar som han åkte med förra året ! :)

äh, ska göra mig i ordning för att gå till tåget !

Puss


Kommentarer
Postat av: Kim

Okej, men då blir det roligt igen när dom kommer på besök nästa gång. :) Ser att du har ny design på bloggen. ;) Allt bra annars? Här är det super skönt, jag gråter inte direkt över att vara arbetslös nu när det är sånt kanon väder ute. :p

2009-06-30 @ 11:41:01
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0