sprängande huvudvärk .

Har varit vaken nästan hela natten ! :| Hade en sprängande huvudvärk . Trodde att hela skallen skulle sprängas i bitar ! Men nu mår man lite bättre, men det mullrar fortfarande lite ! :( Men det blir nog bättre mot kvällen hoppas jag . Tur att man är ledig imorn också ! Då kan vila upp sig lite till .

Men jag var med Love på stan . Skulle köpa värktabletter och lite leksaker till snutt . Köppte även en leksak till Andreas farmors hund . Han blev så förtjust i snutts leksak när vi var där i helgen ! Så nu får han sin egen ! (: Sen köppte vi en macka var på "subway" . För att få i oss något . Ingen av oss orkade stå och laga mat ! Man blir ju lite nere pga detta väder ! :S

Men imorn ska vi till Andreas farmor . Uppfödaren vi köppte Haile ifårn ska vara där . Hon brukar komma å klippa hans farmors päls och klor . Så det kan vara kul att hon får träffa Haile också ! (: Se hur mkt han har växt sen sist vi var där och hämtade honom för lite över än månad sen ! Alltid kul att hålla kontakten på något sätt ! :p
nä, nu ska jag slänga mig i soffan & ta det lungt framför tv:n !!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Huvudvärk är inget vidare. Jag tror det är något som går just nu eller rättare sagt stannar till i mångas huvuden.. har hört en hel del som klagar på huvudvärk inklusive jag själv:-( Inget vidare det där.

Tack söta du för dina vackra ord i min Kakomatblogg.. Så roligt att få lite beröm för vad man gör oxh att så många gillar min blogg.. jag har ju två till att hålla reda på.. fotograferar mycket och det är ju kul att dela med sig:-)

Ha de gott o fin Midsommar till dig, hoppas din huvudvärk har somnat nu;-)

Såg oxså du blivit moster till en go liten baby:-)

2009-06-18 @ 01:06:44
URL: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0