steka i solen .

Har precis setat i telefon med syster-yster Elina ! Det var trevligt det .. men på fredag så kommer dem hem till oss ! Ska bli såååå trevligt ! :) LÄNGTAR !! Blir ju så svårt att finna tid över för att träffas ofta, speciellt när hon & Jonas har fått barn .. och jag & min Andreas har skaffat hund ! Då kan man ju inte fara hur som helst, vart som helst ! men, men !

Har legat och gassat i solen en stund, men ska bara vänta tills det blir lite mer sol på ballkongen .. verkar ju aldrig hända ! :( Våran soffa jag solar i är lite för liten för att ligga på mage, vill ju sola ryggen . Men då kommer man få ett fint streck av armstödet på benet . Inte så atraktivt ! :S Man vill ju inte bara ha färg på framsidan av kroppen, även där bak . Annars kommer man ju se helt konstig ut ! :D

Nä, ska väll lägga mig och stkas lite till då !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0