studentdag .

Var precis ute med snutt ! Var fuuuullt med studenter ute i parken . I Eskilstuna tar dem alltid på en lördag .. lite konstigt dock ! hehe ! Så om bara någon eller några timmar kommer det vara fullt med tjo & skrik här nere på stan . Så jag & Andreas tänkte gå hem till hans farmor .. så han inte blir allt för rädd av allt odjud ! Fast dem har ju tur med vädret .. igår var det värsta skitvädret & idag sol ! Men det är ju dock inte såååå varmt som förra helgen, men ändå fint ! (:
Man fick lite tillbakablickar när man såg alla i parken, det är jiu ändå 5 år sedan man själv tog studenten . Man kände friheten att ej gå till skolan längre . Men idag så skulle det vara skönt att gå till skolan .. men samtidigt så hade man INGA pengar alls då ! :|

Nu är det bara en veckas jobb kvar & sen har man semester i två hela veckor ! Ska bli sååååå skönt . Sen har jag även semester v. 30 & 31 . Ville dela upp det lite ! (: Så jag hoppas verkligen att det blir fint väder då .. så man kan sola å få lite färg . Nu ser man ju hur blek ut som helst . Andreas har dock fått färg .. man är ett lakan om man gämnför sig med honom ! *morr*

Aja, ska väll slänga mig i soffan & ta det lungt innan Andreas kommer hem . Han är å köper frukost ! (:

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0