syster-yster kommer på besök ! :p

Imorn så kommer min syrra Hanna . Så det ska bli otroligt kul ! :) Har ju ej träffat henne på sanrt 2 veckor ! :( Så det är ju ett tag ! Men hon kommer med tåget kl 10 ! Då ska vi ner på stan . Jag ska köpa en present till Andreas, köpa ing till tårtan jag ska göra ! :) Sen ska jag väll försöka hitta skor till mig själv . Man kan ju ej gå i dem har längre ! trasch !! :D hehe .. nä, ska väll trycka i mig lite ostbågar & skölja ner det med lite cola ! yeah ! Här är några bilder på min söta vovve ! :) Han har blivit sååå stor nu ! Man hänger ju ej med hur mkt han växer . Helt sjukt ! Men han är min lille bäbis . Han blir 14 veckor på lördag ! Det betyder att vi har haft han snart i 6 veckor . Hmm .. det är nästan läskigt att tiden går så fort fram . Men det är väll så när man har roligt ! :) Nä, se ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0