tårtkalas!

Nu har man precis ätit en massa kinamat ! Jag åt kyckling med nötter & med en massa grönsaker . Det var hur gott som hellst, och man är så himla mätt ! :) Men glad är man åt det, kände mig helt svimmfärdig förut . Åt ganska dåligt under dan, så det förklarar ju saken! :) Sen så gjorde jag & syrran en jätte fin tårta förut . Tyvärr så tog jag ej kort på den .. alla var så glupska på att äta den . Så den tog slut ganska fort. Men god var den !! :) Sen köppte jag en stor bukett blommor till söt ! Han ska få en present imorn, så får han vara med i stället . För han är det såååå svårt att köpa till ! :/ Så det får nog bli något snyggt att ha på sig ! Nä, nu ska vi kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0