trött på folk !

Ibland undrar jag om det är värt att fortsätta umgås med vissa människor!! Alla klagar på att man aldrig ses .. men gör något åt det då !! Klaga inte & sen sitta där och tycker att man aldrig ses ! Blir sååå trött ! Jag har typ aldrig tid att ses .. speciellt inte nu när man skaffat hund .. & sen jobbar jag så pass mkt att man är heeelt död när jobbdagen är slut . Sen så vill man ju vila upp sig så mkt som möjligt under helgerna ! Sen blir jag trött på folk som säger att vi måste ses, men sen så har dem inplanerade saker i fyra veckor framåt .. hmm .. hur tänkte dem då ! Ska man ringa, så att man kan boka in ett möte .. för annars lär det väll inte bli något av det ! Jag är trött på att vara den som alltid ringer och hör hur folk har det .. men när ringde dem senast?! Herre gud, det är väll reklam på tv:n .. dem måste väll gå på toaletten nån gång ! Okej, jag vill inte vara den klagiga personen .. men man tröttnar faktist till slut ! :/ Fast det jag tycker verkligen är tråkigt att Kim & jag har tappat kontakten typ helt ! Vi har/hade så roligt när vi umgicks . Nu ska tjejen bli mamma i december ! Är så glad för henne & hennes kille . Jag tror dem kommer bli bra föräldrar ! Om ändå karl där hemma kunde sparka sig själv i baken .. så man själv fick en knodd ! Men han verkar inte vilja . Och jag kan faktist säga att jag tycker det är skitjobbigt . Börjar nästan gråta när jag tänker på det . För jag VILL verkligen bli mamma . Kanske inte nu, men i alla fall om några år . Innan jag är 30 i alla fall ! :p aja .. ska gå och lägga mig i soffan & sura .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0