shoppingsuget är hööögt !



Dem har fått in en massa snygga klänningar på nelly.se ! Plus att det är inte allt för dyrt att beställa därifrån. Och dem har verkligen den stil på kläder som jag själv har ! Deras skor skulle man speciellt dö för ! Har skor till alla stilar ! :)
Det enda jag har svårt för är att beställa byxor på nätet, men om jag nu skulle göra det så brukar jag gå till affären (om dem nu har internätbutik) och prova kläderna .. sen är det bara att gå hem & beställa ! :) För man hittar ju oftast vissa grejer på nätet före dem hamnar i butik ! :)


Imorn är det lön ! då ska jag se till att handla lite sommarskor ! :p Har typ bara tre par som jag kan använda tillvardags, och dem börjar blir liiite smått slitna . Sen har man ju bara högklackade skor, som man bara har när man går ut . Jag är inte en person som gillar att gå med höga skor om jag t.ex bara ska shoppa . Då vill jag hellst bara gå i mjukiskläder eller i en enkle klänning . Vill ju kunna prova kläder snabbt & smidigt ! Därför hatar jag att shoppa på vinter, för då är man så pass påklädd att man blir galen av att gå runt i omklädningsrum ! :/ Fast på sommaren så måste jag köpa skor det första jag gör .. för annars blir ens fötter så svullna pga värmen ! :S


Här är några skor från hm.se som jag har tänk att beställa väääldigt länge !! Plus att alla tre är på rea ! :) Kan det bli bättre?!
Dem blå skorna kostar:  198 ; -
Dem blommiga kostar: 79.50; -
Dem svarta kostar: 198; -

Så det är bara att gå in & shoppa loss ! :) Speciellt när dem typ har alla skor på rea ! man är ju i skohimelen ! ;p Nä, ska slänga mig i soffan nu ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0