4:e boken har kommit! :)

Har precis kommit hem från jobbet! SÅÅÅÅ trött! Pallar ej att träna ikväll. Får bli imorn bitti i stället. Man måste ju vila någon gång ibland ! :) Har även precis ätit två knäckemackor (Sport) med mackrill på. Det var gött det! Men blev inte så mätt, så jag ska nog ta en till om en stund tror jag! :p Mackrill är ju så gott, det är ju så bra att det är nyttigt också! Fast det lucktar ju inte så gott dock! :/

Såg att jag har fått hem H&M katalogen för vårkläderna som har kommit. Kan ju vara intressant att se om man hittar något skoj. Jag såg att dem hade en jätte fin byxdress med korta ben i skyltfönstret. Om dem har den i katalogen, så kommer jag nog beställa den på en gång! :p Jag beställer nog kläder en till två ggr per månad. Vet knappt vad jag ska göra av kläderna .. får knappt platts redan nu ! Skulle verkligen behöva en större katalog! (: Jag & Andreas kollade på en från Ikea. Men den kostar ju också 6000. Det har inte jag råd med just nu. Sen så har Andreas inte något jobb. Han blev ju av med det innan jul pga krisen! (Jävla horkris) Fast det är sjukt, han går på a-kassa och har mer pengar än mig kvar i slutet av månaden. Jag har alltid övertraserat mitt konto en vecka innan lön ! Men så är det när jag shoppar för mycket varje månad! hehe ..

Nu har jag äntligen fått den 4:e boken med twilight! :p blev så glad när Andreas berättade att den har kommit! Ska hämta ut den imorgon bitti!! Tycker att alla ska läsa dem böckerna, man kommer bara ÄLSKA dem! Filmen är ju toppen den med! :p nu vill jag bara att andra filmen ska bli klar, så man får se den!! ifall dem har gjort den lika bra som boken är. För jag själv tycker att andra boken av serien är bäst! Sen får jag ju se hur den 4:e är förståss! (:
Nä, nu ska jag kika igenom katalogen från h&m, och sen ska jag fixa mig i ordning för sängen!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Huhu jag ÄLSKAR också dom böckerna!! :D Dom är underbara.. Jag ska ta och köpa den fjärde boken på svenska nå dag snart med :) Har bara läst den på engelska än så länge.. ^^

2009-04-05 @ 09:00:33
URL: http://emmzasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0