En hel dag med syster-yster & hennes kille!

Har precis ätit middag med älsklingen. Blev tacos! (: Så gott & så enkelt att fixa ihop. Men orkade bara en. Medans killen åt fyra!! Och sen åt han glass på det, med två stora glas cola. Han är galen! haha!! Om han kunde gå lätt upp i vikt, så skulle han vara enorm vid det här laget. Han kan äta som en gam. Själv så behöver man bara kolla på något onyttigt, så har man gått upp flera kilo .. i alla fall som det känns ibland!! :/

Imorn så ska Hann & hennes kille komma hit!! Hon har ju ej vart i E-tuna sedan hon flyttade tillbaka till sthlm igen. Sen har hon ju ej sett hur det ser ut här hemma sedan vi möblerade om. Ser så mycket större ut nu! (: Vi ska kolla på film, göra en god middag, gå på promenad .. och kanske dricka lite vin! :p Andreas fixade ner "Bedtime Stories", så den ska vi se i alla fall! Verkar rolig!



Lite bilder från förra helgen då vi var hemma hos Helen, på våran lilla schlagerkväll. Som ni ser så är Helen vääärsta linslusen & vill vara med på alla bilder! haha!! Sen är det Hanna, Elina, och Emeli (Elina är Emelis syster). Sen har vi ubersöta Lisa, och slutligen Hanna & jag!! (: Vi hade så trevligt den kvällen att man ej han ta så mycket foton. När vi var ute så hade man så trevligt att man glömde bort det!! :p

Nä, nu ska jag tvätta av mig sminket & sen ska jag vila ögonen. Ska upp ganska tidigt, måste hinna städa innan Hanna & Margus kommer!! (: Vill ju ej skömman ..

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0