fick tillbaka på skatten! (:

Blev sååå glad att jag nästan började gråta i morse. Love sms:ade mig att jag hade fått tillbaka på skatten. Hela 12540 kr!! Att jag blev glad. Men nu ska jag bara göra ändringar .. så nu får jag ej se pengarna förns i augusti ! :( Inte såå kul, men om man väntar på något gott ...
Ska spara lite också, så att jag och love kan göra något i höst. Ta en weekend eller något. Jag vill till London, men han vill till Amsterdam. Vilket spelar ingen roll. Har hört att Amsterdam är jätte fin stad att strosa runt i. Några kompisar ska dit i vår, dem har hyrt en stuga för en vecka & betalade 4000 kr & dem är 6 pers som åker. Så det blir ju inte mycket att betala var!! (:

Ja, nu har denna måndag gått snabbt. Redan halv elva. Denna vecka kommer säkert gå lika fort som alla andra. På fredag ska jag träffa min Anna. Var ju ett tag sist. Men hon ska fira med sin kille på lördag. Dem firar 2 år på söndag, men kände att det är bäst att göra det på lördag. För på måndagen så är det skola för henne igen. Och då blir det tråkigt om dem måste gå till sängs tidigt! :/ Då är det ej kul att fira! Jag och andreas har snart vart ihop i 2 ½ år!! Tiden går så jävla fort. Känns som igår som vi träffades. Vi har vart med om mycket vi två. Och mycket mer ska vi vara med om! (: Längtar bara tills vi har barn, en framtid ihop helt enkelt. Men vi är ju fortfrande unga .. så man behöver ju ej hettsa fram!! Men vi har snackat om att köpa hus och skaffa familj. Men då måste man ju spara en massa pengar .. och jag är ju inte den bästa på att spara. Men när jag får mina skattepengar så ska jag i alla fall spara 5000 kr av dem. så att man har lite att sträva efter. Jag var så duktig på att spara innan jul, men sen så fick jag ej yperdyperhög teleräkning . så nästan allt gick åt till den! :(

aja, nu ska jag ej tjata så mycket & ska i stället fixa mig i ordning för sängen. Börjar bli rätt trött! :O <---- hjääääsp!!

Kommentarer
Postat av: Zabine

ja hon e gudomlig min lilla dotter! =) hon e grymt lik sin far!

2009-03-30 @ 23:55:23
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: elina

Barn kommer så småningom stumpan!! trust me, plösligt händer det ;) Haha.

2009-03-31 @ 13:59:33
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0