fikadax (:

Jag kunde verkligen inte sova igår. Somnade vid 6 i morse .. men kunde ändå inte sova mer än tills 12! Men ändå känner jag mig utvilad. Så det är ju jätte skönt! (: Men låg och oroade mig för om jag kommer få betala tillbaka på skatten! För bara för man fick tillbaka så mkt förra året .. så behöver man ju inte få något i år! Men hoppas i alla fall att man får en slant eller två! :p



Kul att Magnus vann Let´s Dance. Jag hejade på honom .. men todde ändå att leila kulle vinna! Men blev glad när han fick priset!! (: MIn mamam är hel förbannad att han van! Men jag blev bara glad. Hade ju inte följt Let´s Dance så mkt, men det jag såg var trevligt! Morgan var nog den som var duktigast på att dansa förutom de som var i finalen!!

Snart ska jag & Andreas gå & fika. Kanske blir Espresso house! Älskar deras kaffe .. speciellt deras Mockalatte! :p Eller så går vi till et ställe som heter Smak. Dem har sådan god citron & marängpaj. Skulle kunna äta upp hela tårtan själv! Eller nja, då skulle jag nog spy rätt ut till slut! hehe .. Men god är den i alla fall! (: Jag har inte drukcigt kaffe på sååå länge. Men igår så gjorde jag mig en latte med hasselnötssmak på jobbet! Det är skönt att man har dem möjligheterna att man kan dricka hur mkt kaffe/latte man vill dricka! Är ju så dyrt att köpa kaffe/latte ute ofta! :S
Nä, nu ska jag klä på mig & göra mig i ordning!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0