gått ner 2 kilo .. so far! :)

Har precis kommit från stan med sis. Vi var & fikade på espressohouse! VÄRLDENS godaste Mockalatte! :) Sen köppte jag två leggins, ett par som var svarta glansiga ! Me like! *big smile*
Sis köppte en jätte söt klänning som var rosa & svart ! Fanns ingen i min storlek som var väldigt synd ! :(

Snart ska vi gå ut på en långpromenad. Ska bli skönt att få lite luft. Med tanke på att jag har börjat träna ganska mkt nu. Har gått ner ca 2 kilo. Så det har ju börjat gå åt rätt riktning. Imorn ska jag hämta ut min "Cambridgekur" på posten ! :)
Tränar ju på vår Weefit varje dag i ca 1 timme åt gången ! Väldigt roligt! Billigare än att köpa ett gymkort som man ändå aldrig använder. Fast har tänkt på att börja simma på mornarna, ska bara kolla upp hur mycket det kostar. Alltid skönt att röra sig innan man ska till jobbet! Man känner sig så mycket piggare! (: Plus att man rör hela kroppen när man simmar, och man använder flera muskler som man oftast ej använder annars.

Nä, ska klä på mig nu & sticka ut med sis.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad e cambridgekur för nått?

2009-03-08 @ 13:56:29
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0