jag har syndat

Har precis syndat!! åt två bitar pizza nu ikväll. Men Andreas hade lite kvar från förut, så jag tog det sista!! Men det var gott det . Så det var värt varenda tugga! Och denna helg kommer ju inte bli sååå nyttig heller. Kommer ju dricka, äta en massa snacks hemma hos Helen !! Sen ska jag & sis fika imorn efter jag slutat jobba!! :p
Så det ska bli najs. Ska sova hos henne imorn tills på lördag. Sen åker jag hem till Sara, Ska äta middag hos henne med Lisa & Jesscia. Sen åker vi hem till Helen vid sex-tiden. Eftersom schlagerna börjar vid åtta, så vill man vara där lite innan !! (: Så .. det kommer nog bli en trevlig held. Och sen ska man träffa mamma på söndag .. men det har jag redan berättat förut. Har ju inte vart i Åkersberga sedan i julas!! Blir typ tre ggr per år man är där. Men det är ju som sag inte lätt att hitta tid för att åka dit. Tar ca 2 timmar .. om inte mer att åka dit hemifrån mig!

Nä, nu ska jag tvätta bort mitt smink & sedan ska jag sova. Ska ju upp vid sex imorn bitti !! :S Inte skoj.
Men sov så gott nu alla .. <3

Kommentarer
Postat av: elina

Jag vaknade klockan 20 över sex och var pigg ;) Så nu håller jag på att tvätta och shit!

Ses ikväll! PUSS BEJB!

2009-03-13 @ 07:18:08
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0