känner mig stolt över mig själv

Måndagen gick fortare fram än vad jag hade trott! :) Nu är det bara 4 dar kvar tills helgen är här! haha!! Men det ska vara schlagerkväll med tjejerna från jobbet. Har ej kunnat vart med dem sista gångerna! :/ Sen ska jag hem till mamma på söndag, min lillasyster har fyllt år. Så vi ska äta middag .. eller i alla fall en tidig middag där! Var ju ett tag sist man träffade mamma. Var i januari sist. Men det blir ju så när man ej bor i sthlm längre. Iofs så träffades vi inte sååå ofta förut heller. Men man har ju ett eget liv när man ej bor hemma. Flyttade hemifrån när jag var 19 år. Ungefär 1 ½ månad efter jag tog studenten. Kändes SÅ konstigt att ej kalla mammas hem för mitt eget längre. Men man vande sig!! (som allt annat). Jag är iofs inte direkt någon schlager-fantst. Men det är alltid kul att samla ett par kompisar, dricka lite & ha det kul. Skrika och fjanta sig tillsammans!! :D Det är vi ju ganska bra på!! Det är så skönt att vi kommer så bra överens. Vet ej om det är vanligt hos dem jobb som bara har tjejer som är anställda (förutom diskaren). Men chefen vill ej anställa killar ute i restaurangen. Inte för att jag vet varför. Men vi alla skulle tycka det var skitkul om det började en kille hos oss!! :p En kille och en massa brudar. Stackars liten! *skratt*

Idag hämtade jag ut min ´cambridgekur´på påsten. Så nu har jag ätit två måltider so far. Vägde mig innan jag började träna nu på kvällen & hade gått upp ett halft kilo :( Så jag joggade långa rundan och gjorde en massa sitt-upps, armhävningar. Det ska ju kännas!! :) Så imorn kommer jag nog ha ont i kroppen. Men då vet man ju att man har tränat. Kan ju ej se ut så här längre. Något måste ju ändras. Är så stolt ändå över mig. För Andreas och sis hade köppt godis i helgen, men jag tog inte en endaste bit ! :p var ju hur sugen som hellst .. men om man tar en .. så vill man ha fleeeer!
Sen när jag kom hem från jobbet för 2 timmar sedan, så låg det en påse med "gott&blandat" på bordet. Men jag fick stå emot mitt stora sug!! Det är jobbigast på kvällen tycker jag. Under dan så jobbar man ju ändå, då hinner man inte märka av suget lika mycket!

nä, nu ska jag borta tänderna och sedan så ska jag sova.
puss

Kommentarer
Postat av: elina

Du är så duktig gumman!! PUSS

2009-03-10 @ 09:05:25
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0