känner sug efter att baka .. (:

Sitter här under en filt, det är sviiinkallt här hemma! Verkar som om dem har stängt av våra element igen!! Det gjorde dem i vintras! :( Inte för att jag förstår varför. Betalar ju inte el för att dem ska vara avslagna!!
Halvtittar på repris av "vad blir det för mat" & sen ska jag kolla på Leila bakar! Mitt favoritprogram! Hahah! Fick hennes bakbok av syrran när jag fyller år. Det är den med bara bakverk i! Allt ser bara så gott ut! (: Man blir bara sugen på att baka något när man blädrar igenom den!! :p
Men ska kanske försöka baka en frosen cheeskake imorn åt min älskling. Jag har sagt det jätte länge att jag ska göra en, men det blir aldrig av! Jag fick ett jätte bra recept av en kompis, hon gjorde den på nyårsafton & den var nog den godaste jag har ätit på länge!



Den här gjorde jag i alla fall för ett tag sedan. En choklad cheeskake! (: Blev jätte god! Hittade den på recept.nu
Men kanske ska bara lite bullar imorn. Det var ju också ett tag sist. Lite kanelbullar hade ju setat gptt nu! hehe .. men har ätit sååå onyttigt i helgen .. att lite grönsaker kanske skulle sitta fint, eller lite frukt.
Men ska snart laga middag. Det ska bli korvstroganoff! Min blir alltid så god. Lite ego när det gäller att laga mat! Men killen här hemma gillar den i alla fall! (:

puss <3

Kommentarer
Postat av: Kim

Jo, vi åker på lördag. ;) Ja, det känns som att det kan behövas faktiskt, för det är så nära bristnings gränsen.

2009-03-26 @ 08:16:47
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0