känns som man är fortfarande bakis! :/

så var det ännu en ny vecka .. & ännu mer nya tag!! :p

Jag är hur trött som faaaan!! Känns som man fortfarande är bakis! :S
Men vi hade det jätte trevligt i lördas hemma hos Helen. Men är så förbannad att den där jävla operabruden vann. Vet inte äns vad hon heter .. inte för att jag bryr mig! Vi alla blev så arga!! Så nu hoppas vi alla att vi slipper kvala in, så Sverige slipper skämmas!! Men över det så hade vi skittrevligt ute i alla fall. Vi gick till Oxid och tog upp hela dansgolvet. Det är ju ganska litet, så det räcker med 10 pers på dansgolvet så är det fullt! haha!! Jag, Hanna, Emeli & hennes lillasyrra gick väll rund halv två tiden. Hämtade mat på donken & åkte hem. Vi skulle ju ändå hem till mamma dagen efter.

Hemma hos mamma var det hur trevligt som vanligt! :) Vi åt spagetti & hennes supergoda köttfärssås! Det var verkligen det man behövde i magen efter man var hur bakis som hellst när man vaknade på söndas morgonen!! :)
Sen åkte jag hem till Eskilstuna med 5-tåget. Var hur skönt som helst att komma hem till sin egen lägenhet efter en hel helg. & att få träffa sin älskling igen! Jag gick å la mig redan vid tio igår kväll! Var sååå trött! :(
Men nu ska jag klä på mig & sen ska jag gå och hämta ut min sista bok av Twilight på posten! :) jippiii!!

puss

Kommentarer
Postat av: elina

Du får gärna ringa mig när du ser det här gumman <3 love you. puss

2009-03-16 @ 18:07:10
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0