klippt mig!

Nu har man inte skrivit på heeeela veckan. Men har vart så trött & inte haft någon lust över huvud taget! :/

Men nu är man back in the track! (:
Igår var jag åh klippte mig! Blev riktigt nöjd.

(klicka på mig så blir jag stor)

Bilden kanske inte gör min fresyr rättvis. Men man ser bättre kanske i annat ljus (plus att jag ser sååå trött ut) Klipper mig hos samma tjej varje gång. Hon vet hur jag ska ha det! (: Sen nästa nånad så ska jag lägga i ljusa slingor. För det är ju ändå snart vår & då vill man ju känna sig fräsch! :p Det är ju en massa sol ute, men svinkallt. Speciellt på kvällarna! :( Jag längtar bara tills man bara behöver en liiite tjockare tröja på kvällarna & bara en liten tjol, linne eller en klänning på dan!

Sen i måndas var man hos tandläkaren. Hatar min tandläkare, fattar knappt vad människan säger. Lär dig svenska för fan! :/ Hon jobbar ändå inom sjukvården. Fick ett brev hem från dem att de har ändrat min tid till kl 15.00 i stället för en innan som var 8.05. Men jag kan ej ta någon senare tid än vid åtta. Men dem verkade ej ta in det. För jag tar tåget till sthlm vid nio varje morgon! Äh, får ringa dem idag & ändra det!

Så nu är det redan torsdag, dagarna bara springer iväg. Man blir ju nästan rädd! hehe! Nu längtar jag bara till v.25 .. för då har jag min första semestervecka! snacka om dragiskt! haha!!
nä, ska göra mig i ordning för att gå till tåget nu!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0