Kort på min nya frissa ..




Klippte mig lite kortare i nacken än på det förra kortet! Blev mycket nöjd! Men det jobbiga med kortare hår är .. att det bli fett snabbare ! så konstigt! :/ & irriterande .. Använder mer shampoo nu än när jag hade långt hår! Jag som trodde det skulle vara tvärtom ! *haha* Fast älskar mitt shampoo från `Wella`. Luktar så gott och man känner så fräsch när man har duschat ! :p





Här är ett fotto på mina glasnsiga leggins. Man ser inte så bra, men dem sitter skitbra & dem var hur bekväma som hellst ! (: Ska nog köpa ett par till, fast ett par vita tror jag ! (: Dem var också riktigt snygga. Kostar ju bara 99 kr! Så det är hur billigt som hellst ! :p Fast just nu börjar man bli rätt pank, så man kanske ska vara rädd om pengarna man har. Man har ju lätt för sig att shoppa upp dem annars ! ler!

Kommentarer
Postat av: Kim

Okej, som typ naturdiet shake fast varma soppor? Fint hår. :)

2009-03-09 @ 23:18:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0