lite besviken .

Det var en jobbig dag på jobbet. Var något hela tiden, man hann knappt tänka klart!! :/ Hann ej äta något på eftermiddagen. Men nu har jag i alla fall kommit hem, har tagit mig två smörgåsar med mackrill på & ett gals oboý! (: Var lääänge sedan man drack det sist. Men fick avsmak på det för att tag sedan, då jag drack det när jag var asbakis! :S Inte det smaraste man kunde ha gjort! haha!!

Killen sitter och tittar på "House". Inget program jag gillar. Karl är ju djävulen själv! *haha*

Började läsa den 4:e boken av twilight igår. Blir liiite besviken faktist. Trodde den skulle vara bättre än den var/är. Men det kanske blir bättre. Nu är jag bara irriterad på Bella. Men det går väll över antar jag! (:
Lisa berättade att hon hade sett filmen igår. Hon höll också på att dregla när Edward kom i rutan ! Synd att han inte är lika snygg i verklige livet. Då ser han ju ut som ett dregg! :( Men smink & bra sjus kan göra mycket tydligen. Kan man själv inte se lika bra ut hela tiden. Om man ändå hade en sminkös som fixade än varje morgon. Då hade man sluppit se ut som ett spöke om man ej orkar sminka sig själv när man vaknar! hehe ..
nä, ska göra mig i ordning för sängen. Såååå jävla trött.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0