måste börja hårdträna .

Både jag & sis var lata att laga någon jobbig mat! Så det blev makaroner med färdiglagad köttfärssås ! :p Det går ju ner det med ! Inte illa pinkat liksom ! (: Men efter denna helg så måste jag hårdträna .. har vart jävligt onyttig ! :| Mest för att jag blir så lätt uppsväld av allt jag äter. Jobbigt som fan ! :( Men det får man väll leva med antar jag. Ska se till att träna i alla fall en timma ikväll innan jag ska sova. Så att jag inte skiter i att träna nu när jag har kommig igång ! :) Det är ju snart vår .. så att man någon gång i livet har en strandkropp ! *skratt* Som om det någonsin kommer hända ! :D Man är ju för lat för det .. skulle kunda hända om man hade en personlig tränare, men inte annars ! och man vill ju inte lägga ut 10 000 på en tränare .. & sedan går man upp lika mycket igen efteråt ! Man får väll börja skrapa lotter eller något. Äh, där vinner man ju ändå aldrig något på :( Kanske 25;- kr eller något .. Blir arg på alla kärringar som vinner flera miljoner, sen sitter man själv här och vinner inget ! *morr*


Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte hunnit läst din blogg än snuttis, men min blogg:



www.xtravaganna.blogspot.com



Puss & Kraam

2009-03-08 @ 20:07:23
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Anna

ska bli kul att följa din blogg gumman!:D..speciellt nu också när du ska banta och pina dig igenom dagarna med enbart soppor nästan..haha..ne skoja:)



Men kul att du skaffat blogg!=)



KRAAM

2009-03-08 @ 20:20:56
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Anna

ska bli kul att följa din blogg gumman!:D..speciellt nu också när du ska banta och pina dig igenom dagarna med enbart soppor nästan..haha..ne skoja:)



Men kul att du skaffat blogg!=)



KRAAM

2009-03-08 @ 20:21:22
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0