middag & sen party!!

Har precis kommit hem till Sara!!  :) Vi ska senare möta upp Lisa & Jessica. Vi ska äta middag senare i eftermiddag.

Var åh fikademed sis på morgonen. Sov hos henne i natt. Så jag skulle slippa åka fram & tillbaka till sthlm. Lite drygt!! :/ Men det var trevlig! :) Vi var uppe redan vid 9 i morse .. lite tidigt för att vara jag på helgerna. Men det var skönt att komma upp. Annars hade man bara behövt stressa hela norgonen .. och det känns lite onödigt!!
Jag åt min kanelulle som jag hade längtat efter heeeela veckan!! Haha!! Men det var hur gott som helst!! :p och så drack jag n latte med hasselnötsyrap i ! :p 

Jagska försöka att ta en massa kort ikväl, så kan jag lägga upp dem här. Alltid kul att ha ett minne från en rolig kväll!! (om den nu blir lyckad vill säga) Men vi alla på jobbet har ju spdan bra gemenskap!! :) 

nä, nu ska jag vara lite social med sara. Hon håller på att byta telefonsignal & kan inte välja.haha!!
puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0