nya skor

Kom precis hem med älsklingen! Vi träffade upp Kimi & hans kusin på stan. Vi gick till smak & fikade! (: Jag åt en latte & en citron & marängpaj! På toppen av latten hade dem lagt på en kula banan & chokladglass .. för jag ville ej ha grädde på min! Och det var jätte gott! :p Sen köppte jag ett par skor från adidas, som är svarta & kostade 699;- Köppte dem på The sneaker store.

(Klicka på mig så blir jag stor)

Det är ett par smalare varianter & gillar när fötterna ser smala ut i skor! (: Sen så har jag ganska smala fötter iofs. Så det är skönt, för då har man ej svårt att hitta skor! Speciellt festskor .. för dem brukar vara ganska smala på bredden!!

Nä. men nu måste jag spara dem pengar jag har kvar på kontot. Annars kommer man sitta där & vara pank som vanligt. Jag kan ju inte sluta shoppa! haha!! Men det känns så bra att komma hem med ett par nya skor, eller något nytt snyggt plagg. Då känner man sig sååå glad! :) Fast jag älskar att beställa en massa. Var inne på Nelly.se igår! Så mycket snyggt, men jag gick hålla mig att ej beställa. Fast det är bra att dem har fri frakt på sina kläder. För även fast jag beställer ofta, så hatar man ju att betala en massa frakt på kläderna. Ibland blir det ju fan 100;- extra än vad kläderna kostar!! :(

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan med love. Han sitter åh kollar på tvåan .. det är ett diskutonsprogram om katolska kyrkan. Inte kanske så intressant dock!!

Kommentarer
Postat av: Elena

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-30 @ 07:04:38
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0