skofreak! :p

ÄNTLIGEN fredag! (: Har längtat tills denna dag hela veckan. I alla fall till fredag kväll när man är hemma efter jobbet .. och att man har en hel helg framför sig! Såå trött efter denna vecka. Plus att jag & syrran Hanna var ute igår. Men man överlevde .. även fast man var rejält bakis hela dan. Men nu har jag & min älskling äiti en onyttig middag som bestod av Kebabtallrik till mig & en kebakpizza till min love! Men den satt som den skulle & nu är man nästan en människa igen!! (: Nu är det bara några timmar sömn som skulle sitta fint!


(klicka på mig så blir jag stor)

Bestållde dem här söta skorna från halen.se ! Fanns ett par rosa också .. men det är inte min favotfärg på skor .. så jag tyckte att svart var bäst! (: Dem kommer hem till mig i april. Jag bara längtar tills jag får använda dem till en snygg midjehög skol, ett tajs linne när våren/sommaren kommer. (om den någonsin kommer efter detta snöoväder) halen.se har en massa snygga skor till billig pris .. men valde att bara beställa ett par denna gång. Får bli en massa mer senare när man har mer pengar. Snart så kommer ju skatten .. men man hoppas att man får tillbaka. Men jag ska ändra, pga mitt pendelkort. Så jag kommer få vänta tills augusti innan jag får pengarna! :/ Men ganska bra, för då kan jag ej shoppa bort pengarna!! (: Och då har jag mer pengar i höst! Om man vill göra något speciell då .. kanske resa bort med love! :p

Nä, nu ska jag hoppa ner i soffan med love och mysa ner mig lite! (:

puss z3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0