snöoväder :/

God morgon!! :) pigga & glad?!! inte jag kan jag lätt säga. Men man måste gå upp tidigt när man pendlar långt till jobbet. Drygt!! :/ Men det finns inga jobb här i stan, så det är bara att fortsätta kämpa i samma bana på mitt jobb.

Det har snöat heeela jävla natten :/ Jag som ville ha vår. Men nä .. då ska det komma ett snöoväder till. Det hade ju redan börjat smälta bort innan nästa snö kom! så typiskt. Jag vill ha sol & värme. Så att man slipper klä på sig så mycket på morgonen. Nu vill jag bara köpa upp mig på vår & sommarkläder. Men det kommer ju ta ett tag innan man kan använda dem!! Nä, det fanns inte så mycket intressant i nya h&m katalogen. Finns kanske mer i affären? (:
Sen gillar jag även gina. Dem har ganska mycket basic. Fast ibland är lite väl skrikiga färger :S
Nä, ska sminka mig så att jag ej slipper skrämma folk & sen ska jag iväg till tåget!
pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0