sommar kom till mig ! :)


Jag & mina söta sis på en fest i somras hos en kompis i Väddö ! Det var tider det ! (: Nu för tiden så festar man ju fan aldrig. Man har blivit värsta kärringen ! haha ! :p nä, men eftersom man pendlar varje dag från E-tuna till sthlm så blir man trött utav bara det ! Sen på helgerna så vill man bara ta det lungt. Men i sommar så ska jag fan festa gärner ! Det känns lättare på något sätt då!! Man känner sig piggare när det är som & värme ! LÄÄÄNGTAR till sommaren ! vill ha den här nu. Men det är många månader tills dess tyvärr ! :|
Jag längtar tills alla uteserveringar är öppna, så kan man sätta sig där i värmen, titta på folk och bara må bra ! (:

Kommentarer
Postat av: Kim

Den där bilden är tagen i oktober 2006 faktiskt. :p

2009-03-09 @ 23:19:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0