Män som hatar kvinnor

Har precis prata klart med min bästis Anna! <3 Saknar henne sååå mycket!! Blir ju att man aldrig träffas. Ingen av oss har tid eller ork! Eller så är det för att vi är för lata ! haha!! Men det var säkert 2 månader sist vi träffades bara hon & jag!! Men vi har kännt vanrandra sedan 3:e klass, så vi har kännt varnadra i snart 14 år .. eller hur det nu är! Jag & huvudräkning hör inte ihop! :D Men hon skulle snart iväg på bio och se "Män som hatar kvinnor". En film jag skulle vilja se. Man har läst alla böcker med Stieg Larsson. Sååå bra! :) Man vill ju se om dem har gjort filmen lika bra som boken är. Men man har hört att den är skitbra!


Andra filmer jag vill se är:
Bläckhjärta
Bedtime stories
Bröllopsduellen
En shopaholics bekännelser
17 again
Borta bäst, hemma värst

Men det är så dyrt tycker jag att gå på bio! :| så det blir väääldigt sällan! Även fast det är hur mysigt som hellst att sitta i en biosallong, ha en kartong med popcorn & lite cola! Man känner sig så avslappnad! (: Iofs så brukar ju alltid min älskling betala när vi går på bio. Men min syrra har tjatat på mig att vi ska se någon film snart, men det bli ju aldrig av ! :(
Hon vill ju också se "Män som hatar kvinnor". Så vi får se till att kanske kolla på den på fredag eller något. Jag slutar ju vid sju, så då kan man se nio bion ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0