vill ha sol!!



Så här ser man ut utan smink! :/ Älsklingen ser man liiite i bakgrunden!! <3

Snart kommer syster-yster Hanna hit med hennes pojkvän Margus. Margus skulle bara duscha & fixa sig i ordning. Han är ju inte den snabbaste killen i stan! :S Så det ska bli kul att dem ska komma. Får se om det blir någon promenad, det verkar se ganska mulet & tråkigt ute. Jag som ville ha sol & värme. Det var sol vid nio när jag vaknade! Men det försvann lika snabbt som den kom! :( Men jag längtar sååå mycket till sommaren. Det är "bara" 13 veckor kvar tills min semester! haha!! Har redan fixat den. Ska ha två veckor i juni & två veckor i juli. Känns bra att dela upp den lite. Men bara det inte regnar lika mkt som förra året. v.30 & 31 som jag ska ha i år hade jag förra året .. men då regnade det VARJE jävla dag! Det klarnade upp vid femtiden varje kväll .. så man fick ingen färg på kroppen alls! Fick smörja in med min fusksol hela tiden! :/ Inte direkt samma fräscha kännsla! Aja, vi får hålla tummen för mig! (:

nä, nu ska jag klä på mig .. kan ju ej sitta naken (i alla fall halvnaken) när dem kommer.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0