..

Snart ska jag & söt iväg och kolla på valpen. Det är tur att Janne kör oss dit. Annars hade vi fått åka tåg .. så nu behöver vi bara betala lite soppapengar ! (:

Har precis tryckt i mig en sandwich med krossad choklad i ! Den var underbar ! (: Fast den här helgen har jag faktist vart duktig att inte äta så mkt onyttigt ! Vi har försökt att äta en riktig måltid, förutom i fredas .. då köppte vi oss en pizza ! Men jag var sååå trött efter jobbet, och Andreas hade setat i solen hela dan & var skitseg pga det ! Men vi har hittat en ny pizzeria som gör underbara pizzor ! Så jag klagade inte ! (:

Har prata med mamam en hel del om att köpa hund. Hon är typ orolig att vi inte ska klara av det ! Men jag vill verkligen ha en ! Sen är man ju vuxen, så man får ju ta hand om sina ansvar ! Så vi får se vilken av valparna man vill ha. Uppfödaren har 3 kvar, 2 hanar & en tik. Men tiken är halvfoder på. Så dem vill ha en kull på tiken innan man kan behålla den helt ! Så vi får se, men det ´är så jävla jobbigt med en hona som löper ! Kan knappt gå utanför dörren ifall det kommer en hanhund i närheten. Dem blir ju som galna ! :S Äh, det ordnar sig nog ! (: Kommer ju i alla fall bli ett antal jobbiga månader framför oss .. men sen kommer det bli skitkul med hund .. innan den är rumsren & man har fått pli på den ! (:

nä, nu ska jag göra mig i ordning !
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

2009-05-03 @ 13:38:18
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Josie

Det är bara bra med mig! (:

2009-05-03 @ 16:52:06
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Helena

vad blir det för valp?:)puss

2009-05-09 @ 17:14:55
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0