riktig skön dag .

Det har vart en riktigt skön dag idag ! :p vaknade strax innan sju & gick ut med hunden. Satte mig & kikade lite på tv . Sen vid halv elva vaknade min älskling till & gick en till promenad med vovven ! Jag & min älskling åt frukost tillsammans !
Sen har vi bara lekt & stojat med våran lilla vovve !
Kollade för en stund sedan på "Bridewors" . Den var faktist väldigt bra ! Älskar iofs bröllopsfilmer ! Kolla på alla fina klänningar och hur deras bröllop är ! (: Finns typ två butiker som säljer bröllopsklänningar här i e-tuna ! Brukar alltid gå förbi & drömma lite ! ;p Det är ju inte billig dock ! Fast jag är inte så himla noggrann över att brölloppet måste kosta multum ! Bara man får en fin klänning & att alla andra har det kul .. då är jag nöjd ! :D
Nä, nu ska jag inte prata med om bröllopp .. annars blir man väll galen ! haha !

Idag fick Elina, Teho & Jonas åka hem från sjukhuset ! Dem kom väll hem vid 4 nångång ! Så man hoppas att det går bra ! Hon höll på att amma när jag ringde .. mys ! (: Jag ska ju dit på månad .. lääängtar så mkt ! Plus att jag inte sett hur dem bor än . Det är ju inte varje dag man åker till Åkersberga. Händer typ 1 gång per år ! haha ! Fast det är sååå mysigt när man väl är där . Skulle lätt kunna bo där när jag blir äldre, skaffar barn & kanske ska köpa hus ! (: Eller så stannar jag kvar här i E-tuna ! Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0