trottsålder !!

Man har haft det sååå fullt upp för att hinna eller orka skriva här . Speciellt med lillvovven !
Idag fick han något jävla ryck .. eller rättare sagt TROTTSADE hela kvällen ! Inte förns ca 1 timme sedan lugnade han ner sig . Då la han sig & sov lite . Nu har vi vart på sista promenaden för ikväll ! Så nu ska man snart hoppa i sängs .. inte för att man är speciellt trött .. men man ska ju jobba imorn .. och jag ska jobba i köket imorn, det betyder att jag kommer jobba en timme extra . Ska stänga köket ! Kommer bli spännande .. för det var ju ett tag sedan man stängde det . Har ju annars bara jobbat öppningstid eller börjat vid 9 ! Äh, det kommer nog gå bra ! (:

Imorn är det lön ! :p fast jag har vart inne på internetbanken .. och ser ingen inbetalning .. hoppas inte min chef har råkat glömma bort min inbetalning ! Då blir jag arg !! :S Men jag märker väll det imorn bitti ! :p äh, nu ska jag sova .

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0