två bäbisar under samma vecka !

Nu har jag inte vart här inne på typ 100 år ! Men det har varit sååå mkt med valpen . Vi hämtade honom i lördas .. världens sötaste hund ! (:

Visst är han sååå söt ?! Så busig och pigg . Nu märker man att han börjar våga testa grenser ! :p Just nu ligger han och sover nedanför mina fötter . Andreas sover också .. jag fick en timme extra sömn nu på morgonen i alla fall . Gick upp vid sju och kissade av vovvsingen. Han heter Haile och blir 9 veckor nu på lördag.

Sen en annan stor grej som har hänt .. jag blev moster nu i veckan. Min lillasyster födde en så söt liten krabat ! Theo ska han heta .. eller ja, Theodor igentligen !

Såååå fin .. nu blir man ju bara mer sugen på att skaffa barn själv. För jag fick även reda på igår att en bra kompis till mig ska också ha barn. Hon har gått 9 veckor nu ! Så .. ett stort grattis till dig gumman ! (: Nä, det lär väll dröja några år tills man är där själv .. men igentligen så är jag redan redo för att bli mamma ! :p fast .. jag har ju redan en liten bäbis här hemma .. fast i hundform ! ;p Och han duger alldeles utnärkt så länge !
Nä, nu ska jag avsluta här .. pussa lite på älskligen som ligger och sover och sen ska jag rusa till tåget !

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anna

De är såååå fina båda två gumman!! Verkligen:D..två små sötnosar är vad de är:D.



Hoppas det är bra med dig, vi måste ses snart=)



Puss & Kram

2009-05-14 @ 21:19:55
URL: http://xtravaganna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0