typiskt .

Att det självklart ska vara fint väder när man väl jobbar ! Det är då tyyypiskt ! Det var hur dött som hellst på jobbet . Man stod mest och rullade tummarna ! Fast tiden for ändå snabbt iväg .. (: Så det var skönt ! Har precis kommit hem .. betalat dem där roliga räkningarna ! Nu är det bara att betala pendelkortet, sen är pengarna bara att spendera på mig, Andreas och lilla vovven ! Han ska ju vaccinera sig nästa vecka .. så jag måste spara i alla fall 700 . Vet inte exakt hur mkt det kommer gå på . Men lite över tusen kronor i alla fall ! :S Inte billigt att ah hund kan jag lova er ! Men han är värd varenda öre ! (:

Kom på när jag var uppe vid centralen, att jag hade glömt min mobil på jobbet . Och då orkade jag inte gå tillbaka .. eller skulle dock inte hinna ! Men man dör väl inte utav att vara utan den i en natt ! Kan ju alltid ha Andreas mobil som väckarklocka . Han går ju ändå upp typ när jag går upp !!
Nä, nu ska jag få i mig något att äta ..

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi vaccinerade Xerox igår för hans 12v spruta och det kostade 370 kr bara:)puss

2009-05-26 @ 09:46:49
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/
Postat av: elina

Uppdatera oftare fjant ;) Du måste ju bli mer aktiv kvinna =D Hur e det med bebisen nu då? Puss

2009-06-04 @ 22:03:06
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0