Äntligen helg! :)

Äääääntligen helg! :) sitter i soffan med min älskling & har det trevligt! Han dricker ett glas vin & jag ett glas oboý! hehe! Jag var inte alls sugen på att dricka! Får ta det imorn istället! Då ska vi ha våran "solsidan"-maraton! Kommer bli hur mysigt som helst! Ska möta upp min syrra vid två-halv tre! Hon ska försöka hitta ett par skor! Jag skulle behöva hitta något att ha på mig! Har fan inga kläder känns det som! :/ Även fast man knappt får platts med det man har! haha!Men alltid kul med något nytt! :)

Nu ska jag kramas lite med min grist :p


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, vad söt du är! Hoppas o´boyen smakade bra! Ses sen :D

2010-09-25 @ 08:50:41
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0