Lugn & skön lördag

Nu har jag & älsklingen ätit frukost, duschat båda två! Vi vaknade vid halv tio .. men vi låg och drog oss i en timme! Det var så skönt så! Men det är ju ändå helg, så vi har ju ej bråttom till något! Så snart ska vi dra ner till centrum, koll lite i affärer! Grisen ska köpa vitaminer, han är ju inte den bästa på att äta grönsaker & frukt! Så jag ska tvinga han att ta vitaminer i stället! hehe! Man måste vara hård! ;)

Sen ska jag träffa min syster-yster Hanna vid halv tre inne i stan! Sen far vi hem till en kompis för att se alla solsidan avsnitten! Äta något gott .. och senare ska vi antagligen gå ut! :) Men måste hitta något att ha på mig! :/ Kanske en skjtklänning?!

Denna köppte jag på Ginatricot .. fast en blå! bara 199;- Det tycker jag är ett bra pris! :) kanske något likande tills ikväll?!

Nä, nu ska vi dra ner tlll centrum! bye bye


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå Ida! Jag kollar in på din blogg nästan varje dag..nu får du ta och uppdatera lite ;) Puss

2010-10-09 @ 09:01:16
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0