Nu är jag tillbaka! :)

Dax att uppdatera denna blogg kanske! :) nu har det åter igen gått ett halvår! INTE BRA!! Men ska försöka att inte göra sååå stora uppehåll!!

Sitter hemma denna sköna lugna söndag! Älsklingen är & jobbar i Södertälje! Saknar honom redan, även fast han har bara vart borta i ca 3 timmar! & han kommer inte vara hemma förens nio ikväll! :( Men jag klarar mig ju alltid !! Sitter & kollar på reprisen på Idol & ska väll snart göra mig iordning lite mat! Får se vad man kan hitta på!



Jag & älsklingen i Halmsta i vintras! :)

Denna sötnos är min sambo & vi har väll bott tillsammans permanent i ca en månad! Men jag har "bott" hos honom sedan vi träffades i februari! Denna kille kan jag verkligen se en framtid tillsammans med! Vi har alltid roligt tillsammans, har samma humor (nästan)! Kan prata om allt! Han är verkligen mitt allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0