stackars mina fötter! Semester?

Sitter i soffan med värkande fötter! :/ Har bara vart ledig två dagar & det kändes inte nog! Skulle behöva en veckas ledighet! Men nu är det bara en jobbdag kvar och sen är det helg! Och på lördag så blir det "Solsidan"-maraton hemma hos en kompis! :) Så det ser jag fram emot! Sen blir det kanske utgång ..

I natt så kommer äntligen min älskling hem ! :) Som jag har längtat! Känns som en evighet sedan man sågs sist! Men det är skönt att man inte börjar förens ett imorn .. så hinner man umgås lite innan man ska till jobbet! :) Mys! Kommer krama sönder honom Min lilla gris! :)

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Idol! bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0