soffpotatis

Ja, då var typ denna påskhelg över! Igår var jag & min kärlek hos mina föräldrar+ syskon & syskonbarn! Det var hur mysigt som hellst! Åt en god påsklunch, och sen satt vi ute i solen o fikade! Jag hade bakat eb jätte god citronkaka med citronglasyr över! :) Den blev väldigt lyckad i alla fall!!

Idag har jag inte gjort något alls! Har bara legat i soffan! Även fast det har varit jätte fint väder så har jag inte orkat! Var endast till centrum ett kort tag förut! Inhandlade saker till middagen & en bakform med avtagbar botten! För ikväll blir det en gryta med fläskfile & ris till! Sen till efterrätt blir det glass med jordgubbar! mums! nä, ska väll kanske börja med att puttsa fläskfilén lite tror jag!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0