trevlig utekväll

Der var en otroligt trevlig kväll med tjejerna! Vi var på Mongolian barbeque (stavas?) vid sveavägen! En arbetskamrat har fyllt år, så vi hade bokat bord! Vi delade sen upp oss och gick till olika ställen! Mitt gäng åkte till snaps vid medis & mötte upp en av tjejernas pojkvän +hans vänner! Men vi blev inte långvariga! Tog ett glas vin & sen tog jag och en av tjejerna en taxi som vi delade på!
Det var en lagom kväll .. kom väll hem strac innan ett tror jag! '

Så nu sitter jag här i soffan och är seg! Ska nog hälla i mig en massa vätska idag! Eller kanske ta en långpromenad ute i solen? Det kanske skulle göra mig gott! :)

Ne, ska nog ta ett stort glas Pepsi max först!

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0