ännu ett uppehåll

Nu har man haft ett långt uppehåll IGEN!! Att jag aldrig lär mig! :) Men jag har i alla fall haft en underbar sommar tillsammans med min älskling! Vi var nere i Halmstad i ca 3 veckor, bodde hos hans föräldrar. Sen var vi även i Tyskland och en sväng till Danmark!Plus att även min prins friade till mig! Så nästa sommar eller året däpå blir det bröllop! :) Men nu har jag jobbat min första jobbvecka efter semestern, och man märker att jag har varit borta i 5 veckor! Jag är helt slut i hela kroppen!

Men nu är jag i alla fall hemma & snart ska jag tetsta och göra en ananaspaj som jag hittade på en blogg! Låter hur gott som helst! :)

Nä, man ska väll sätta igång och baka!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0