dop & kladdkaka

Idag har man varit på dop. Väldens sötaste Alice döptes. Det är en arbetskamrat dotter. Trodde jag skulle somna i kyrkan, var inte direkt den bästa prästen .. men sen bjöds det på mkt gott fika i lokalen brevid. Jennifer som hon heter, har jobbat som konditor & är även utbildad till det! Så det var riktigt smarrigt! :) Sen så fick hon (Alice) en maaaaaassa presenter. Vi från jobbet hade köppt en berlock som var ett hjärta. På ena sidan var det ett foto på Jennifer & hennes kille Alex, och andra sidan ett foto på Alice. Så fint! <3 Så nu är man hur trött som helst.

Men när jag kom hem så fick jag bara lust att baka. Så jag slängde ihop en kladdkaka som jag smällte ner en påse plopp i! Så nu doftar det U N D E R B A R T här hemma! Den ska jag & min pojkvän avnjuta ikväll när han kommer hem. Och sen så ska jag ficka köttfärslimpa med fetaost & eget potatismos till! Mums!

nä, nu ska jag sälla mig i duschen!
bye bye


Kommentarer
Postat av: emilia

åh så gott!! :) häller man bara i ploppen i smeten då eller ska man smälta den innan? :)

2011-08-22 @ 16:11:38
URL: http://florencestyle.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin dag! KRAM

2011-08-22 @ 23:08:24
URL: http://bysofia.se
Postat av: Malin

Hej!
in blogg du har och kakan ser smarrig ut!

Kika gärna in på vår blogg och tävla gärna!

2012-10-12 @ 10:37:04
URL: http://www.kidzshopping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0