en liten present



Denna fina present fick jag av min älskling när jag kom hem från jobbet! :) Jag blev så glad. För nu kan jag göra mina fruktdrycker & smothie på morgonen. Det smakar alltid godare att göra dem själv! Plus att det är nyttigt! :p Synd att jag inte har någon yoghurt hemma. Men får köpa det imorgon i stället!

nu jobbar jag bara en dag till & sen är man ledig i 3 dagar. Ska bli såååå skönt. Ska hem till min älskade mor på fredag! Har inte träffat henne på ett tag nu. Så det ska bli trevligt att få träffa henne. Hoppas jag även kan träffa min storasyster & hennes 2 döttrar. Dem bor ju nära min mamma. Dem har jag ej träffat sedan 6 juli! Det är ett tag sedan dess. Saknar dem otroligt mkt! :)

neee ... ska man hoppa i bingen kanske?! Är ju rätt slut i hela mig! puh!

god natt.




























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0